08.01.09

hejj!
ska snart käka,makaroner och köttbullar, det är gott det.
har pratat med min chef och nu är det officiellt även för min del att resan till göteborg is gonna happend. wie! ska bli skitroligt.
(ber om ursäkt till
sötkit som tog det mycket hårt när jag sa att jag inte fick ledigt, här får du en länkning till dig gullet)

på gymmet gick allt prima, och jag känner mig bra som varit där redan 3 gånger denna vecka. godkänt alltså.
kan även meddela att jag nu laddar ner one tree hill avsnitt 13 som kommit upp :D
måste även ta tag i (en del roliga saker) nämligen mina nedladdningar av grey's och gossip girl.. dom har liksom avstannat. likaså 90210... får firra det tonight, då jag även ska firra klart mitt rum.

tomorrow ska jag börja med morgon med att fodra i stallet och till gymmet, därefter jobba kl 12...
NU ska jag käka. puss!

(föresten, takida till hultsfred =we like)


Kommentarer
Postat av: kit

bäst för dig att mitt läsarantal stiger nu när du har länkat och allt, annars blir jag mucho besviken!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback