but, honestly

hej, nu har jag just käkat fruktsallad och keso, det var gottgott! tog dock ingen kort så ni får tyvärr inte se det goda.
om en timme ska jag iväg och klippa mig och därefter ska jag jobbelijobba.
snart är det gesunda - very trevligt.

igår började sara fundera över den obesvarliga frågan "vad är meningen med livet" och jag kom fram till det enkla svaret att meingen med livet är att fundera ut vad meningen med livet är. inte att komma på svaret, eftersom att det är det ingen som verkar göra (om man inte slår sig ner och mediterar kanske) utan själva plågan av sig själv där man vill få reda på meningen med livet. för jag menar finns det verkligen en mening med livet? alltså jag menar EN mening? det lär det ju icke göra. jag tror att det finns en miljon meningar med livet.

nu ska jag göra mig iordning.

Kommentarer
Postat av: Ammi

läs liftarens guide till galaxen :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback