för en lång lång tid

hej kära läsare, jag hoppas verkligen att allt står bra till med dig.
just nu är jag mycket mätt, har precis käkat spagetthi och köttfärssås.
innan det kom jag just hem från jobbet.

igår spelade vi biljard, jag fick ner ungefär 1 boll och 1 svart boll (vinnande) och jag var rätt nöjd med det,
imorgon är det en ny vecka, 4 dagar - sedan gesunda. och snowboard. fyfasen vad roligt. mmm.
måndag då, först ska jag pallra mig in till handen, leta upp kth-husets bokhandel och köpa en mattebok. sedan måste jag förbi centrum för att köpa lite nödvändiga grejor - därefter blir det att träna. resterande del av dagen måste jag plugga. håll tummarna att det går bra, jag blir så less på att inte förstå.

nu ska jag göra mig iordning för sängen med en kopp te,
sen blir det nog ett gossip girl avsnitt.

(btw är jag sjukt taggad på hultsfred och jag hoppas innerligt att håkan ska dit)

Kommentarer
Postat av: Mathias

Jag drömde att jag pluggade matte också! Dock var det bara en dröm, en hemsk dröm.. Bara så du vet! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback