goddag

tjingeling!
jag har en sak som jag har väldigt svårt för att göra, jag vet inte varför egentligen, då det varken är svårt, ansträngande eller tar särskilt mycket på krafterna.
men det är iallafall att ladda min mobil. vad är det för svårt med det? nu är den död. aja.

idag började jag min dag hos sjukgymnasten, det gick bra. därefter förbi ica för att kolla schemat, och köpa mjölk. sedan for jag till stallet, fixade hästarna, pysslade med sunshine och åt.
nu har jag duschat.
ska alldeles snart göra mig iordning för att bege mig till ikea! ska bland annat köpa krokar, till mitt rum.
sedan ska jag till gymmet och klockan 8 ska jag troligtvis möta gbg-folket för planering.

så det är bäst att jag hurry upar lite, tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback