hero of war

hallå där.
idag tog jag mig en rejäl sovmorgon, det var nice. ska snart tag tag i matten, alldeles snart.
igår jobbade jag först hela dagen och förutom ett par fittor till tjejer så gick det bra. på kvällen åkte jag till ammi, beckis, mathias och kit för att sjunga singstar. jag blir bara bättre och bättre! muah. föresten var jag på gymmet på morgonen, det är viktig information.
ikväll har jag dejt med malin med flera, vet dock inte vilka och vad vi ska göra. (men jag vet att jag vill gå på bio och se benjamin buttons otroliga liv.)
igår blev jag mkt arg då mina parents hade slängt min avocado som jag sparat i kylen. 7,50 åt skogen bara sådär!

nu ska jag se efter om jag minns nåt av matten.
puss!

(satt och tänkte på hur mycket jag frös, tror ni inte att jag hittar värsta värme-fläkten bakom stolen? mmmys.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback