hon var väl kärleken...

han var i mitten av en hurricane...
vem tror på evig kärlek, ja vem tror på den nu?

bababa, håller på att städa rummet (nä där ljög ja, jag ska snart börja städa rummet) men jag är så trött. är inte van att gå upp 8 ännu. och trots att jag fick sova 7 timmar så intefan hjälpte det, min kropp har vant sig at sova typ 12 timmar, så ja, måste nog helt enkelt vänja om mig. men det är verkligen stört hur dåligt man mår när man kliver upp.
imorse ringde klockan, jag snoozade, tvingade mig upp, klädde på mig, gick på toa, tog en banan, hoppade in i bilen och ungefär när jag var i stallet - då kunde jag öppna ögonen helt. (okej skämt åsido, jag har full koll när jag kör - offcourse)
men ja.. resterade del av dagen har jag varit i skolan och pluggat matte och sen har jag varit hemma och tvingat mig själv att inte sova middag. det fungerar inte riktigt att somna på kvällen då.

anyway, hur som helst, nu ska jag städa, om en timme är det dags att åka till ridningen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

men sova middag är ju typ det skönaste som finns!!!!

2009-01-20 @ 20:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback