in the mystery time of cold and rain

hej, idag har jag varit ute med sunshine, sara och melody, det var trevligt, sedan har jag gjort världens frukost, och sen har jag jobbat.
vet ni vad jag skulle vilja ha? nån automatisk musik i hjärnan som man kan sätta på. eller så skulle jag ju kunna ladda min ipod, men jaja. det är jobbigt för att 1. måste ladda ner låtar, 2. lyckas få in dom på itunes och 3. stoppa in dom på ipoden. och när jag hunnit göra allt det måste jag börja om igen för då vill jag ha nya låtar. i-lands-problem oh yes, men jag känner såhär bara för att jag inte förstår mig på itunes. ännu.

nu ska jag göra mig iordning för the bed, imorn ska jag upp i gryningen och träna och pluggilugga. därefter beger jag mig till skolan och efter det ska jag kanske på bio, kanske.

puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback