käääärlek

jag läste för ett tag sedan i tidningen, någon artikel om att det var dåligt att låta barn/vuxna whatever titta på kärlekssagor/ kärleksfilmer - eftersom att det är så långt ifrån verkligheten, ja inte ens verkligheten alls.
och jag kan INTE ANNAT än hålla med. seriöst, vi växer upp till berättelser som slutar med "..och dom levde lyckliga i alla sina dagar" och som handlar om prinsessan som alltid får sin prins.
INTE KONSTIGT att folk blir deprimerade och går och väntar på den stora kärleken. bööööh säger jag bara.
jag vill härmed bojkotta äckliga kärleksfilmer och sagor som slutade med, ja ni vet vad.

sen behöver jag ju (egentligen inte) tillägga att jag verkligen gillar kärleksfilmer, och gärna gråter lyckligt till.


Kommentarer
Postat av: sara

jag håller med, oj vad jag håller med!

2009-01-13 @ 08:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback