matte c...

...eeeeepe.
tror att jag är lite halvt korkad, känner mig iaf det. fattar ingenting. då menar jag ingenting.
frustration på hög nivå, nu ska jag till stallet då vi måste fixa ridskolegrejerna till den börjar igen, sen ska jag jobba, kommer hem halv 10 ikväll, och imorrn ska jag ha gjort 3 sidor till. jag gnäller inte, bara litegranna.
men my biggest problem är att jag inte har någon bok än sålänge och inge facit, och det är störade. det vore trevligt att veta om jag åtminstonde gjorde rätt.

aja, nu ska jag chilla. PUSS!

Kommentarer
Postat av: kit

jag vet PRECIS hur du känner. btw i´m sorry att ni inte hade samma bok som jag! var helt övertygad om att komvux använde sig av samma kurslitteratur överallt !

Postat av: denise

haha inte ditt fel. haninge är väl lite b kanske!

2009-01-14 @ 22:28:58
URL: http://thenise.blogg.se/
Postat av: kit

när jag tänker efter så ligger ju inte haninge i stockholm :P

2009-01-15 @ 13:10:52
URL: http://rutigtparaply.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback