take me out

hej puddingar!
klaga på min man gör det. i dont care ifall han inte tvättar håret(?) så det så.
kom nyss hem från komvux, idag var ju the big day som denise skulle börja plugga again.
allt gick fint, bortsett från att jag inte hittade någon jäkla parkering, tillsut hamnade jag längst ner i ett parkeringshus (riktigt skrämmande) och fick sedan springandes leta efter rätt klassrum. och jag fann det i tid. det började med att vi fick ett papper där vi skulle börja räkna lite själva, men jag fattade rent ut sagt inte ett skit (minns absolut ingenting från b-kursen) men sen när han gick igenom på tavlan trillade poletten ner. (haha vem säger så?)

hur som helst. jag sov extremt dåligt inatt, jag hatar såna nätter. fixade morgon i stallet också så det kändes som att jag fick sova way för lite. nu ska jag ringa linda och checka om vi skulle fixa ridskole-grejerna idag, annars åker jag till gymmet. wiiiii.

måste tillägga att trackID funktionen på mobilen är världens bästa. i löve!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback