tjingeling

godkväller!
skriver ett litet inlägg för att vara lite trevlig, förstår ju att ni väldigt gärna vill veta hur min dag såg ut.
den började med plugg hemifrån, för att sedan bege mig in till komvux, idag gjorde vi andragradsekvationer - och jag förstod litegranna. sedan for jag vidare hemåt, tänkte att jag hade gott om tid så jag svängde förbi ica och köpte kyckling vilket jag var grymt sugen på, tänkte ta det lilla lugna och titta på one tree hill. dock var klockan mucho när jag kom hem så jag fick slänga i mig maten för att sedan bege mig in till sergel, och wallander. den var bra, underhållande och läskig. sedan fikade vi på fåtöljen, glodde lite på korta snyggot, och sen for jag hem. gick dock lost så jag missade tåget, men min kära far hämtade upp mig i farsta :)
now im here, ska nu äntligen se på one tree hill - avsnitt 14. som jag längtat.

Kommentarer
Postat av: Ammi

hahah jag fattar inte hur du lyckades gå vilse :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback