trött

jag är så trött!
trots att jag gick och la mig kvart över nio igårkväll.
sen har jag ont i huvudet också, och eftersom att jag aldrig har det känns det dubbelt så jobbigt. (känns dock som att jag säger så varje gång jag har det) men jag har det iaf väldigt sällan. istället så har jag ont i magen, ofta.
GESUNDA var roligt, tycker jag var otroligt duktig som la ut alla bilder på faceboken så fort. så vill ni se bilder kära läsare (vilken jag antar att ni vill) kika där! det var sjukt roligt att åka snowboard. känner att jag måste ta mig iväg minst en gång till i år!

nu ska jag stoppa i mig en ipren och gå och sova. imorgon bitti har jag planerat att gymma på morgonen, sedan plugga och därefter jobbar jag klockan 2. gäller att vara fit for fight alltså,
godnatt.

Kommentarer
Postat av: Mathias

Du är skonad jag har ofta huvudverk! icke kul alls.. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback