do you know?

1. Vilken del av ditt utseende lägger du ner mest tid på?
mascaran tror jag tar längst tid, måste hålla på i evigheter!

2. Om du kunnat bo varsomhelst i hela vida världen, familj, vänner, jobb, allt hade följt med, vart skulle det då varit?

kalifornien skulle inte vara helt fy skam. i sverige skulle jag valt göteborg, självklart.
3. Finns där något du SKULLE VILJA göra, men aldrig får tillfälle, tid eller råd med?

åka utomlands oftare och åka mer snowboard.
4. Vilka är dina TRE favoritbloggar?

jag gillar mina vänners som uppdaterar ofta.
5. Prenumererar du på någon tidning?

veckorevyn
6. Vad fick dig att börja blogga?

vet inte
7. Har du några stora planer detta nya år?

jag hade tänkt bli klokare och förstå mig själv bättre
8. Köper du helst "köbekaugor" eller bakar du hellre själv?

bakar själv
9. Till vilken organisation/fond skulle du skänkt 500kr/månad om du vore tvungen?

inte svältande barn i afrika, isåfall någon djur-eller typ cancer-fond
10. Vad för sorts husdjur har du haft genom hela din livstid/har du just nu?

marsvin, råtta och kanin.
11. Om du hade en tidsmaskin, till vilken tid skulle du då åka?

jag skulle vilja se när jag är 30
12. Vad är det mest onödiga du har köpt?

sånt jag velat ha för stunden, typ ätbart
13. Vilket ämne i skolan var för dig det värsta?

engelska
14. Har du några inplanerade resor det här året?

ja, vet dock inte vart. men gesunda, förhoppningsvis, snart :)
15. Berätta 3 saker som jag och dina läsare antagligen inte visste om dig? ;)

- jag blir irriterad när jag ser kärleksfulla par (hoppas det bara är en fas jag hamnat i)
- jag älskar ravioli och raggmunk
- jag tycker själv att jag har världens bästa ordningssinne. (dock ej i mitt rum)
16. Bara måste ställa denna fråga; Läser du Blondinbellas blogg?

det händer
17. Är märke viktigt för dig, vad gäller kläder?

nej, har aldrig varit
18. Hur länge har ditt förhållande du har just nu varat, ELLER; hur länge har du nu varit singel?

jag har varit singel a long time!
19. Svär du ofta?

ja...
20. Var i Sverige har du din absoluta favoritplats?
hästarnas sommarhage vid mulsta, den gillar jag.


Kommentarer
Postat av: Natalie

Sv:

Gud vilken tur! Annars hade jag blivit så ledsen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback