hej

godkväller!
hoppas läget står bra till med er kära läsare, här står det nämligen fint till. och visst känns det finare att andra mår bra när man själv mår bra? visst känns det fint nu, hurricane.. (sjunger också) iförsig kanske det är lättare att själv må bra om de i ens omgivning också gör det.
hur som helst.

denna dag har jag tränat, första gången på en månad - om vi ska vara exakta.
jag har även gjort världens godaste sallad med min syster, this is how it looked...


(den bestod i princip av avocado, ägg, tonfisk, mozarella, fetaost, pinjenötter och lite sallad. det var nog allt. smaskig var den allt!)

ikväll har jag tittat på massor med one tree hill med sara..
this is HOW WE LOOKED...

 
vet inte riktigt om vi är sötare i verkligheten?..

imorgon ska jag upp och rida in the morning, då dom flyttade tiden eftersom det är röd dag.
så nu ska jag snart sova. BYE!


Kommentarer
Postat av: Anonym

VERY GOOD LOOKING, de där två!

2009-01-06 @ 16:10:12
Postat av: matilda

heej :) kolla gärna in och kommentera min blogg ;):) (eller följ/prenummerera på den) :)

Postat av: Dilan Amin

Priddyboy - It's Xmas Time!

2009-01-06 @ 16:35:44
URL: http://mramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback