i dream your dream for you

hej gullepluttar!!

tänkte berätta lite om ett i-lands-problem jag lider av, som i detta fall utspelar sig på jobbet. varje vecka, varje dag.

vet ni hur många snygga killar som kommer in och handlar? det är väldigt många faktist.
men nu har jag lärt mig hur det går till - nämligen att efter varje snygg kille, (då menar jag verkligen varje, några få undantag finns dock) kommer det en flickvän. i enstaka fall kommer han själv, men då köper han antingen barnmat (det är riktigt poppis), blöjor, eller letar efter barntandborstar.
denise lider.

igår betedde jag mig väldigt vuxet. jag var på fest, utan att dricka. jag körde nämligen bil.
kanske känns fullkomligt normalt för vissa och det gjorde det faktist litegranna.
men mest vuxet.

älska dessa låtar, KRAV att lyssna.
live - all over you
the killers - romeo and juliet

nu ska jag till stallet och fodra.
nu, klockan 22.12. wi.


Kommentarer
Postat av: Mathias

Perfekt! Då kan du ju fortsätta med din mogna tränd i Gbg och köra oss till och från krogarna! ;)

2009-01-11 @ 00:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback