varje moln är trasigt

hej kära vänner!
idag har jag tagit tag i mitt rum, och det börjar likna något nu, faktist.. ska dock take a break och bege mig till gymmet, det svider i ögonen och grejer nu (dammvippan är vild)..
imorgon, lördag och söndag ska jag jobba: 12-21. i vanliga fall hade jag varit lite småbutter, men nu känns det riktigt nice då jag har något viktigt att spara till. SÅ DET SÅ.

hur som helst, gymmet var det. har dock ett problem (big time!) då jag nästan inte har nån bensin kvar, plus att jag numera måste tanka själv. jag kommer definitivt bli ruinerad. jag behöver nog minska på min bilkörning men då kommer problem 2, busskort. har inget, men måste nog köpa. då blir jag visserligen också ruinerad men vissa smällar får man väl ta, kanske.

bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback