ibland är en lögn det finaste man har

denise kände att det var dags för en update... en peace & love update vill säga...
för hur underbart var det inte?
jag listar här med topp5 banden.

5- laakso.
4- babyshambles.
3- johnossi.
2- mando diao.
1- håkan hellström. som det stod i expressen igår, håkan är för bra för att vara sann.
denise agree agree agree en miljon gånger om.

vi tog inte jätte många kort, men spelade in ett antal filmer. ni ska få se dom, sjukt roliga. (garvar inombords)
   nu ska jag göra te. sen ska jag ladda inför imorgon som kommer innehålla solande och badade.
man behöver verkligen tagga till rejält för det... hehe. nåååått!



bye

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag håller med! Håkan är för bra för att vara sann! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback