all they ever wanted

för jag tänkte att jag skulle skriva litegranna.
just nu har jag oerhört ont i halsen. allvarligt talat, det gör fy i helvete ont när jag sväljer, typ obeskrivligt ont.
nästa vecka, tänkte jag säga, men jag menar såklart på onsdag - i övermorgon,
far jag och sara iväg till borlänge och peace and love.
det ska bli hur trevligt som helst! mindre kul att jag har ont i halsen dock. men jag överlever.
idag har vi shoppat allt nödvändigt (och icke nödvändigt också antagligen) men det känns ändå rätt okej. vi åker ju faktist bil så vi borde få kosta på oss att ha med lite extra sådär.

i övermorgon, det vill säga onsdag den 24 juni, fyller även min bästa sunshine två hela år.
fina hästen! känns som att hon fastnat i växten dock. men det har hon nog inte ändå :)
hur som helst ska jag nog åka förbi där med en morot eller två. innan vi åker.

hallå, tänk att det är sommar.
den här sommaren har jag längtat efter i hela mitt liv känns det som. eller ja, i ett år ungefär.
nu har vi fått våra biljetter till spanien och vår bartenterkurs. det ska bli hur kul som helst.
3 veckor i spanien kan inte vara fel.

nu tänkte jag dricka lite mer förkylningsbrus och sen sova.
håkan på lördag. det kommer bli bra.
kanske har jag slutat hosta då också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback