är det här allt det bli så dör jag

jo men tjena.
är nyss hemkommen från en promenad med kirow,
innan det var jag i skolan och var allmänt förvirrad.
seriöst, förstår ingenting! ärligt talat, jag vet inte hur jag över huvudtaget lyckas med vissa tal,
det går mest av bara farten. jag gissar och det blir rätt. jag typ ser hur dom gör och gör likadant, men jag förstår inte varför det blir som det blir, jag bara gör. det är nog sån där ytligt inlärning som dom pratade om så mycket i körkortsteori-boken, och när man vrålpluggar till ett prov och bara kan för stunden. så är jag hela tiden.

jag är hungrig men vet icke vad jag ska tillaga. hade ont i magen imorse men nu mår jag fine.
mitt knä gör fortfarande ont, men om sisådär nån timme ska jag till gymmet och bita ihop.
spyr, svimmar eller dör jag, då får jag sluta. (höhö neeejdå. men så sa dom till tjockisarna på the biggest looser och det verkade ju funka) nej men jag ska inte köra nån styrka i mitt stackars ben. vad jag dock borde göra är att ringa doktorn. bööööh. jag ringer pappa istället, han får ringa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback