all den här tiden som jag vilat o velat, vilat o väntat o kastat bort

just nu är det hundtricket på tvn, we like. vi gillar också denna man. puss säger jag.
idag har jag jobbat, det gick segt. tiden gick oerhört sakta idag. innan var jag dock duktig och tränade, riktigt stolt över mig själv faktist. imorgon är jag helt ledig, ska nog till stallet och pussa på sunshine.
hoppas på bra väder, på sol.. vad glad jag skulle vara då.
   annars har jag varit lite halvt irriterad idag, och utan att gå in på detaljer så can i tell you att det beror på omogenhet. jag pratar inte om fjortisar här, inte heller småpojkar, utan folk i min ålder, som beter sig som annat. dom vill jag dissa, eller egentligen inte just dom, men deras beteende. väx upp skulle nog passa in. 
om jag ska hissa nåt medans jag ändå håller på så hissar jag solen.

en sång på det va...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback