dom vet ingenting om oss

aj aj denise. jag tror att jag måste ändra lite på mina vanor.
något positivt är iallafall att jag blir mer taggad framåt våren, så det kanske kommer.
jag förstår inte varför jag ens ställer klockan, det gör mig bara ännu tröttare, och jag vet redan på kvällen att jag ändå stänger av den på morgonen. eller snoozar i fem timmar. hur som helst, klockan 9 ställdes den på idag.
klockan 10 över 12 klev jag upp.

grejen är att jag inte har några måsten på mornarna, tidigaste dagen jag måste gå upp är på tisdagar då jag har skolan klockan 11. resten av veckan ligger mina måsten framåt eftermiddagen, klockan 2 och kvällen.
det suger stenhårt! jag vill ha måsten på morgonen så att jag måste kliva upp. nu måste jag inte.
för även om man vill dö när man kliver upp tidigt mår man bättre resten av dagen än om man går upp sent.
nu är jag bara seg.

jag inspirerades lite av min vän katrin, och tänkte skriva min frukost.
4 st såna där runda vita mackor, rostade med mycket smör.
½ ben & jerry new york super...(?)
ett halv mugg jordgubbste. utan honung.

WI.

nu ska jag göra mig iordning och bege mig till stallet :)
(borde dock plugga lite innan)
Puss!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahahahahaha!

2009-03-30 @ 22:28:04
Postat av: Kit

FAN VAD GOD FRUKOST! Sån ska jag äta på lördag :D

Postat av: jossan

vi ska mysaaaaa i helgen

2009-03-31 @ 10:27:02
Postat av: Mathias

Vet exakt hur du känner men det är verkligen så man MÅSTE ha nått att gå till / göra om man skall orka gå upp tidigt. Annars ligger man bara och dara sig, vilket kan vara skönt ibland, men icke i längden!

2009-03-31 @ 22:16:02
URL: http://mathiaslindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback