fredag 13.

men tja!
hur mitt humör är för dagen styrs helt av vädret. verkligen, helt av vädret.
och idag är det sol, därför är jag glad.
morgonen började med en sväng till gymmet, och jag måste berätta att min knä känns mycket bättre! det gör fortfarande lite ont när det kommer i vissa vinklar och så, men jag gick i 20 minuter utan problems! det ni.

nu tänkte jag plugga lite matte, sen ska jag göra mig iordning för att bege mig till jobbet.
slutar klockan 9 och efter det ska jag in till stan och träffa min faster från england som är på besök. trevligt.
jag längtar till imorgon, då ska vi ut och fira malin. very fun. har funderat hela veckan vad jag ska ha på mig och jag tror att jag kommit på nu. kanske slänger jag ut bilder imorn, eller jo, det ska jag allt göra.

trevlig helg kära vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback