hon låg på gatan medan rymdskeppen sände meddelanden genom atmosfären

Jag säger då det...vädret är grunden till lycka, och idag är det sol. det gör att hela dagen flyter på ett helt annat sätt än om det vore regn, allt känns så mycket lättare. undrar om de som bor på varmare ställen är lyckligare, eller om bara vant sig? lite bra har dom det iallafall.
det är sjukt trist att gnälla, men jag måste (trots fina vädret) gnälla lite till. JAG ÄR SÅ FRUKTANSVÄRT TRÖTT PÅ, jag ska inte säga livet, men ja, nästan. jag är trött på att varje vecka, dag in, dag ut, ser likadan ut. jag vet att det är så för i princip alla, och att man själv borde anstränga sig lite mer för att få lite variation, men bööh. anyway. jag är trött på måsten.

nu måste jag plugga för jag förstår inte.
varför är det så svårt att förstå saker?
eller varför är det så svårt att anstränga sig, så att man förstår?

livet stora gåta, vädret, variera och förstå.

från och med nu ska jag sluta gnälla. ju mer man gnäller, ju gnälligare blir det, och nu känns det inte ens skönt att gnälla av sig eftersom att jag gör det all the time. men nu, NO MORE! puss hej!


Kommentarer
Postat av: jossan

du är gullig!

Postat av: Mathias

Du är icke ensam denise.. MEN nu jäklar vänder det och rätt som det är har vi sommar och sol varje dag, DÅ känns allt lättare ;) I know you will make it baby! =)

2009-03-18 @ 18:14:30
URL: http://mathiaslindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback