honey are you okey?

Utmanad av rutigtparaply och gyllenetider.

1. Ta fram närmaste bok och slå upp sida 18, rad 4. Vad står det?
kolväten med en (eller flera)

2. Sträck ut din vänstar arm så långt du kan, vad rör du vid?
väggen

3. Vad såg du senast på TV?
videon till without you på singstar.

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är? 
23.48 (00.00 rätt)

5. Bortsett från datorn, vad hör du nu?
håkan hellström - atombomb

6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
jag åkte hem från jobbet

7. Vad tittade du på innan du började läsa denna undersökningen?
minns inte? jo kollade beckis blogg.

8. Drömde du något inatt?
troligtivs. men vad är det ingen som vet.

9. När skrattade du senast?
kanske en timme sedan

10. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
mycket, hyllor, garderob, smycken, hylla, storbilds-seth och lampor.

11. Har du sett något konstigt den sista tiden?
"the strangers" den var konstig. att den var verklighetsbaserad var weird.

12. Vad tycker du om den här utmaningen?
jag tycker om utmaningar

13. Vilken var den senaste film du såg?
beck, den svaga länken?

14. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa då?
shoppa galet mycket, sedan resa utomlands i typ ett år.

15. Berätta något om dig själv som inte folk vet om:
när jag åker själv i bilen skriksjunger jag med sån inlevelse att jag tror att jag har dolda talanger inom både artisteri och skådis.

16. Tycker du om att dansa?
jag dansar aldrig nykter, lalala, förutom hemma framför spegeln. jag gillart.

17. George Busch?
what about him?

18-19. Vad skulle dina barn hete, pojke respektive flicka?
theodor, hampus, lea eller. tindra.

20. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
ja.

21. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
här finns inga måsten.

22. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?
natha, jossan, jossan och natha. HEHE.

Kommentarer
Postat av: jossan

15. Berätta något om dig själv som inte folk vet om:

när jag åker själv i bilen skriksjunger jag med sån inlevelse att jag tror att jag har dolda talanger inom både artisteri och skådis.



HAHAHAHAAHA :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback