och jag tänker vad dom andra tänker

jag känner bara för att gnälla.
det är skitjobbigt.
men eftersom att det är min blogg borde jag ju få gnälla av mig.
först av allt;
mitt fucking jävla fittknä. har ont. kan inte springa.
två, min mage. min stackars mage har ont all the time.
nu ska jag sluta med mjölkprodukter ett tag för att se om det hjälper.

mycket mer var det egentligen inte,
mer än vädret, men det är det väl alltid.
ska väl vara glad att det var plusgrader idag iaf, men då blir det istället sjöar av lera i stallet. yeyh.

nejmennuskaviryckaupposs.

Kommentarer
Postat av: Mathias

Fan min mage mår inte heller helt okej.. det är jobbigt men jag har köpt någon mirakel yoghurt som skall fixa det där, meddelar dig om det funkar! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback