skyll dig själv, ingenting händer här

MEN VILL VI HA SNÖSTORM?
nej. absolut inte. var nära på att börja grina när jag tittade ut genom fönstet.
har nyss kommit hem från skolan, nu sitter jag och käkar.
funderar på vad jag ska ta tag i i två timmar innan jag ska till gymmet, antingen städa rummet eller plugga. blir nog det förstnämnda, det ser förjäääävligt ut där inne. värre än vanligt till och med.

efter ridningen ikväll ska jag och malin ut och springa, vi ska trotsa skitvädret.
återkommer med details om jag överlever eller ej, later.

puss!


Kommentarer
Postat av: Mathias

Kände precis lika dant, FY FAN... Blä. vill ha sommar nu, åtminstonde vår ;) Föresten visst heter hon som äger stallet där du jobbar linda? För i så fall var jag lärare åt en av hennes ridelever idag :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback