nu är det lika långt till stjärnorna som stjärnorna till dig

godagens. har nyss kommit hem från en smarrig fika på fåtöljen med mina kära vänner. en kladdkaka och chailatte fick jag ner, väldans gott. tyvärr var inte allas vår snygging där, men det gick bra ändå.
jag ska allt säga er en grej, jo nämligen att nästa vecka kommer att bli en supervecka. och då pratar jag ändå bara måndag-torsdag.. nivet, tråkdagarna. men inte nästa vecka icke. måndag till onsdag är det nämligen kryssning som gäller, på torsdag är det bandit-fest och onsdag kväll är det... dudududu, lite håkan hellström på debaser medis. om jag kan gå förståss.. jobbar egentligen till halv 9, men ska se vad jag kan göra.
   idag var det sol, we like, we like! hoppas på det imorgon med så vi får leva lite.
nu ska jag sova. puss!

Kommentarer
Postat av: Ammi

vadå "allas vår snygging"??? DIN snygging menar du väl ändå?

Postat av: denise

beckis tycker han är snygg. mathias tycker nog också det! och jag vet att du också gör det. kit med. innerst inne.

2009-03-20 @ 22:27:45
URL: http://thenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback