men ojdå

heeeej!

så var det måndag igen. helt plötsligt är vi inne i mitten av mars, vilket betyder snart april. mm. snart är det sommar. helgen var både trevligt och mindre trevlig, igår var en otroligt jobbig bakisdag bland annat. var påväg att rymma från jobbet men jag mådde bättre framåt kvällen, kom hem, tröstade mig med en ben & jerry half baked, vilket slutade i att jag hade ont i magen resten av kvällen/ natten. icke nice. kändes för första gången ever som att jag aldrig skulle vilja trycka i mig en sån igen, någonsin. hur som helst.
lördagen började med stallet, sedan stressande som fasen, in till staden och träffa saris, (redan här mådde jag dåligt!) juste morgonen började med en enorm huvudverk! jag hade så ont att jag inte kunde ligga på kudden. aja. väl inne hos sara vid tre-tiden hade jag bara druckit lite fil för som grädden på moset hade jag ont i magen också. så jag klämde ner en tunnbrödsrulle, och det skulle jag icke heller gjort för det blev inte bättre. iallafall.
vi handlade mat och presenter och sen gick vi hem till sara. där låg jag och åmade mig i saras nybäddade säng vilket inte var någon hit, men jag mådde dåååligt. vi var extremt otaggade. sen bjöd saras roomie oss på shotis helt utan förvarning så jag kände att jag kanske skulle vara vänlig och ta den. sen mådde jag om möjligt lite bättre?
jag tvättade snabbt håret, kylde huvudet med vatten, tog en ipren, och sen gjorde vi maten. sen sminkade vi oss och taggade till. strax därefter kom malin och johanna, vi åt, drack liiite vin och gjorde oss mer i ordning.
vi begav oss sedan till kth och saris tentapub, och tittade när något band spelade. SEDAN, stod han där. snygg-mannen för dagen. han var en blandning mellan dessa, (sjuk blandning kanske ni tänker men så var det..)

 
 

sedan skulle vi ha gått till pans, men dom hade av underlig anledning stängt, så vi gick till fjortis-huset. på vägen dit hjälpte jag en utlänning att ta ut pengar från bankomaten. sara stod och skrek i bakgrunden att jag skulle kolla koden och sno kortet, haha. jag snodde inte kortet.
väl inne på huset (fjorts-huset) dansade vi och tittade på småpojkar. (okej nu överdriver jag litegranna) men det var roligt. sen åkte vi hem. malin klämde i sig ett kilo ost, men hon var INTE full.

världens inlägg detta.
nu ska jag plugga.
(föresten tyckte jag att denna skulle vunnit!)


Kommentarer
Postat av: Mathias

Säger ju det: Shott, iprem & dusch gör susen denise ;)

Postat av: denise

ja.. det var ju dina visdomsord jag hade i bakhuvudet :D

2009-03-16 @ 19:56:34
URL: http://thenise.blogg.se/
Postat av: Mathias

Jag är så stolt över dig denisen! :P

2009-03-16 @ 21:38:54
URL: http://mathiaslindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback