friday i'm i looooooove

jag tänkte att jag skulle uppdatera er litegranna med det senaste från veckan som varit. nämligen mycket spännande saker...

måndag, vi for iväg på kryssning. jag malin och johanna, till riga. båten var typ tom men vi hade roligt ändå! kvällen började med buffé, besök i taxfreen, för att sen göra oss iordning. och dricka lite vin. vi hade dock ingen öppnare, så vi kommer på det smarta sättet att trycka ner korken (efter misslyckade försök att öppna den med en nyckel) det  visade sig gå galant. sen begav vi oss ut i den ensamma båten, men fann två trevliga killar vid namn fredrik och fredrik. dom skulle till lettland och jobba. (dom var från dalarna, ej lettiska) sen sjöng vi kareoke. och jag tyckte verkligen att dom var snälla, dom fär f och f, tills den sekunden malin och johanna övergav mig. i typ 1 och en halv timme. jag var säker på att dom var våldtäktsmän.
men det var dom inte. tillslut fann vi iaf de andra två, då gick vi till vår hytt och spelade poker. mest ovärda spelet ever enligt mig.
tisdagen började tidigt med frukostbuffé, för att sedan ut och se staden riga. den var tom. men vi fann ett fik, mcdonalds (hestburger) och massor med billigt smink. när vi frysit tillräckligt gick vi in till båten och sov. i fem timmar. vi vaknade halv 8, mådde dåligt, gick och bastade och fixade iordning oss, åt middag (smörgås och yougurt) och vandrade till kareokeen. vi var rätt sega och gick och la oss. för att på
onsdagen stiga upp och åka bussen hem. från båten alltså. väl hemma gjorde jag inte så mycket, laddade för jobbet ungefär. jobbade klockan 2 till klockan 6, for in till staden och debaser medis. för att se vår käre håkan hellström. det var så fint! det gick även på tvn men de fortsatte spela lite efter sändning också... mycket mycket bra var det. ahh.
torsdagen började med att jag lagade våfflor till frukost sen åkte jag till skolan. för att åka direkt till stallet, fixa hästarna och ha ridskolan. sen åkte jag snabbt hem och gjorde mig snabbt iordning för att snabbt bege mig in till staden och banditfesten. det var very fun. köade bara en kvart. träffade malin och william, sen kom även sara. vi hade mucho roligt! sov hos sara sen, det tog typ 5 minuter att gå hem. hur nice som helst!
idag började med återigen våfflor inne hos sara. gott! sen åkte jag hem och jobbade tills nu. eller ja, slutade för en timme sedan.

nu ska ni få lite bilder, eftersom att jag ändå är i farten och är så seriös.

        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback