vi är förlorare, vi två, sen vi var 17 år

hej gullepluttar!
just nu i skrivande stund är jag lite arg. arg på mina sepen till knän.
det blev inget springande igår, jag ramlade av på ridningen.
jag har inte gjort det sen den gången på berga, då jag fick hjärnskakning.
hur som helst, det var snöras, jag vände mig precis om och pratade med ridläraren,
hästen hoppade åt sidan... och jag flög av. landade mjukt men lyckades vrida om
mitt andra fucking knä.
DET GJORDE ONT. nu kan jag gå och så, men det gör ont. hoppas dock att det går över, annars är det väl bara att bege sig till sjukan, stammis som jag är. fint att mitt frikort fortfarande gäller iallafall.

bööh. förstå att mitt andra knä just blivit bra? var hos sjukgymnasten för sista gången förra veckan. jävla skit. men jag hoppas det blir bra av sig själv nu, hoppas. hoppas.


Kommentarer
Postat av: kit

men baby då :(

Postat av: Mathias

Stackars gullepluten då!

2009-03-11 @ 19:33:22
URL: http://mathiaslindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback