för allt som är kvar är en dröm om vad kärlek kunde va

jag har sagt det förut och jag säger det igen.

JAG HATAR ATT DRÖMMA!

vet ni vad jag drömde inatt? eller nu på morgonkvisten? (nivet, sämsta tidpunkten på att drömma eftersom att man minns drömmen som att det hände på riktigt, typ igår)
jo. t w i l i g h t. eller nej, inte riktigt, utan mer min version av filmen. jacob var dock den enda som var sig själv, annars var det mina vänner. och edward var en annan. och jag valde mellan han och jacob. eller nej jag valde inte riktigt, edward ville inte riktigt ha mig, men jacob visste hur det låg till och han sa "jag vet att jag alltid kommer vara nr 2 för dig" haha. (var btw tok-snygg!!!!)

jag blir så hemskt depp när jag vaknar upp från såna här drömmar. speciellt när väckarklockan avbryter en. inte för att drömmen borde varit så härlig, men det var den. jag menar vad som helst kan ju hända där liksom.

menmen.

ska snart ta mig hem och ut till stallet. vi har målat och fixat så det är påväg att bli galet fint.
nu är det bara detdär att det är stökigt som fan. och så kan det ju icke se ut för linda kommer hem om 2 days! wi!

min favoritlåt. jag tycker verkligen att den har poker-face-kvalité, ni vet, kitty och mathias, när vi åkte från sundsvall och lyssnade på den på repeat. jag känner likadant med denna. sen älskar jag lady gaga för att hon är så tuff.

Kommentarer
Postat av: Kit

den har definitivt pokerface-kvalitét!

Postat av: Mathias

Instämmer, vi kör den på repeat hela vägen till umeå denise ;)

2009-11-24 @ 18:33:01
URL: http://mathiaslindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback