för det är så jag säger det till dig

det första jag möttes av när jag loggande in här på blogg.se var texten "britney har blivit osmaklig". det tyckte jag var roligt. jag orkade icke läsa texten, men jag vet en som skulle gjort det. och brytt sig. och haft en liten diskussion mot det hela på sin blogg. nämligen sjuklingen mathias (behövde kanske inte nämnas iförsig) men jag skänker här med en tanke till dig och din näsa och hoppas på det bästa. puss!

vad mkt det blev där uppe då, det var inte meningen.
inte egentligen.

har inte lyssnat på det är så jag säger det på länge, så nu gör jag det. åh åh åh. alldeles för fint.
annars då? jag tycker att det känns som måndag idag. jag försov mig imorse, men jag hann till jobbet som tur var ändå. jag invigde hur som helst min dunjacka imorse. eller jag tror iallafall att det var invigningen av den.

jag tycker inte om att gå med dunjacka. det är fult.
men det är väldans skönt.
ungefär som uggs. eller uggs-tvillingar.

onödigaste inlägget i historien, men vi har iallafall kommit fram till att britney blitt osmaklig, mathias är sjuk, det är så jag säger det är fortfarande världens finaste låt, att det känns som måndag, jag försov mig imorse, dunjacka är fult men skönt och sist men inte minst denna lilla sammanfattning.

grejen är att jag för en gång skull är klar i tid. och jag har inget att göra mer än att sitta här och skriva skitsaker i hundra år.

en bild på det tycker jag.



mina fina vänner <3


Kommentarer
Postat av: Mathias

puss på dig med <3

Postat av: Ammi

Haha <3

2009-11-03 @ 22:17:57
URL: http://smakakan.blogg.se/
Postat av: Amy

Och OJ vad han brydde sig!!!!!!!!!!!!

2009-11-04 @ 20:37:40
URL: http://smakakan.blogg.se/
Postat av: Kit

inte ens jag har börjat använda min boomie! <3

2009-11-06 @ 09:58:06
URL: http://rutigtparaply.blogg.se/
Postat av: Mathias

Jag har boomie på sedan länge tbx ;)

2009-11-08 @ 23:50:38
URL: http://mathiaslindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback