livet förändras, var jag än går

hahaha, börjar helt sådär garva åt min förra rubrik. likzåm va? har man inte spotify så måste man ju tycka att jag är knäpp. eller något. fast knäpp vet vi ju redan att jag är så ja ja.
idag har det varit en fullspäckad dag och jag är bara så lycklig att den är över. berättade i förra inlägget vad jag skulle göra så jag ska inte besvära er med den informationen igen. men utöver det jag skrev lämnade jag även in ett däck på lagning, hämtade sedan ut det igen (hos väersta zombi-gubben ever) skjutsade min mor, plockade granris och pyntade vagnen. jag åt även en hel del. jag och natali har en förmåga att göra det.
äta vill säga. men nu, nu ska jag bli pyttelite nyttigare.

ytterligare små löften:
- bli bättre på att köra bil
- besöka gymmet åtminstonde så att jag inte skäms för att jag är där så sällan
- börja äta frukost (godis är inte frukost)

tänkte skriva sluta skratta åt mig själv. men nej, det tänker jag faktiskt fortsätta med.
om man är den roligaste man känner så måste man ju få göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback