news

de kommande två veckorna ska jag och malin bo i vendelsö. hemma hos linda, eftersom att hon är i thailand. hemskt trevligt måste jag säga, så fint med lite förändring mitt bland allt trist.
jag är även häst och hund-vakt vilket bara är mysigt.
igår shoppade jag och malin loss på maxi, 2283 kr fattigare har vi nu en fylld kyl som förhoppningsvis räcker de veckor vi bor här. kan inte säga att vi snålade iallafall.
idag spenderade jag i farsta centrum, till mig själv blidde det ett par helmysiga, sjukt snygga, skor, kängor, vad vi nu ska kalla dem. svarta med snörning, ganska höga och en liten kilklack. det fick även bli en liten jacka, kavaj, vad vi nu ska kalla den, mörkblå med stora grå knappar i en galet fin modell. den känns dock aningen för liten men jag ska känna efter ordentligt innan den lämnas tillbaka.

känns skönt att slippa tänka på allt det där man sitter och tänker på automatiskt när man befinner sig hemma. så det blir nog bra det här...bortsett från jackan som visst känns lite trång. fan.

nu ska jag väl städa. och sen laga mat kanske, så att jag är en riktigt duktig hemmafru till malin som kommer från jobbet vid 8. det är ju trots allt hon som står för ekonomin i hushållet. (hehe, ELLER INTE!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback