november och grejer

goddagens!
helgen flög förbi som en fluga ungefär, vilket var skönt då det bara varit jobbjobbjobb.
fast jag har ju träffat sara och malin och det var ju trevligt. fastän att jag somnade ena kvällen.

idag är det november! det var det iförsig igår också. men men.
ska alldeles strax ta mig till stallet, men är liiite ledsen eftersom att varken a-c eller jossan är där och hjälper/ fikar med mig idag :( förhoppningsvis går det bra ändå.

imorrn bitti ska jag jobba kl 8, good luck att kliva upp denise, eftersom att jag gick upp apsent idag och antagligen icke kommer kunna somna ikväll. men jag ska ta till super-tricket vilket innebär en kvällspromenad i kylan och lite te. och sen inte vara inne på datorn, utan ligga och glo på tv och kisa med ögonen så att jag tillslut blir trött. det är bra grejer det.

farväl mina vänner.


(just det i torsdag var vi oh bowlade jag vann överlägset!!!!! (inte bara över 2 utan 11!) sen har kit farit hem det är vi också lite ledsna över, men vi ska upp till umeå snarast tycker jag. tills vi ser henne igen får vi titta på tutt-bilder och le. får jag lägga ut en sån i bloggen föresten? det är bara ni som läser min blogg ju!)

Kommentarer
Postat av: Mathias

Hallå där brukar paprazzisar fråga britney om de får lägga ut smygtagna bilder på henne? Icke då och de här bilderna har ju till och med klitis ställt upp på jue ;)



Klart du ska lägga upp några (i alla fall någon)



Tycker jag :)

Postat av: Ammi

Hahahha klart vi ska ha tuttis-bilder i bloggen!!!!!!!!!!!

2009-11-02 @ 17:06:51
URL: http://smakakan.blogg.se/
Postat av: Kit

men NEJ TACK!

2009-11-02 @ 23:21:02
URL: http://rutigtparaply.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback