utan musiken tystnar sverige

jag hatar att jag har ett läskigt bra minne för detaljer. små skitsaker som jag inte alls vill komma ihåg, och så fort jag ser eller påminns om det så blir jag heeeeelt depp. att jag sen aldrig kommer ihåg det jag faktiskt vill komma ihåg gör det hela ännu mer frustrerande.

nu sitter jag och väntar på att natalie ska komma hit, jag har packat och städat sedan klockan 8. vi ska lämna in ett däck på lagning, köpa lite grejer till stallet, (jag ska köpa ett duschdraperi till linda eftersom att det hända lite olyckor när jag färgade malins hår...) ut till stallet och fixa hästarna, sen måste jag hem och hämta lite grejer för att sen åka tillbaka till stallet och ha 3 lektioner. böh! 
ikväll ska jag hur som helst få sova i min egen säng, skönt att slippa en malin som tar upp hela 1.05 sängen och väcker mig stup i minuten för att jag snarkar. liksom hej, nej jag snarkar inte så mycket!

imorgon blir det förmodligen en tripp till staden med min mor, på kvällen är det globen och horse show. det ska bli very fun. på lördag är det takida och det ska också blir trevlans!


Kommentarer
Postat av: Mathias

"jag hatar att jag har ett läskigt bra minne för detaljer. små skitsaker som jag inte alls vill komma ihåg, och så fort jag ser eller påminns om det så blir jag heeeeelt depp. att jag sen aldrig kommer ihåg det jag faktiskt vill komma ihåg gör det hela ännu mer frustrerande."



Jag vet exakt hur det känns!

Postat av: Malin

öööhhh!

"denise du snarkar!"

"Va nej, jag är vaken"

HELL NO! du sov som en stock o snarkade som en gris!!

2009-11-28 @ 21:41:22
URL: http://detarsavisagerdet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback