release that stone in your heart where the sadness grows

åh vad jag känner mig seg i huvudet, i benen, i armarna och ja överallt. har fastnat inne på youtube framför ett gäng härliga håkan-live-ögonblick.
igår var jag sjukt deprimerad for your information, det var nästan läskigt. imorse kändes allt som en dröm och jag hade säkert trott det om jag inte sett högen med toapapper på golvet. jag vet inte riktigt men jag kan vara hur glad som helst på dagen för att sen på kvällen, just innan jag ska sova bryta ihop totalt. sjukt jobbigt är vad det är! en av anledningarna till att det är så jobbigt är att det förstör min sömn. jag som älskar att sova.

nu har jag kommit till peace & love 2009. åh vad underbart det var! jag minns fortfarande precis hur det kändes i magen när konserten var över, det var helt galet där inne. i magen alltså, och jag kände att shit jag kommer inte kunna sova på 10 timmar ungefär. se videon nedan <3
(tänkte precis skicka ett litet sött sms till min bästa vän och granne sara och fråga om hon ville ta en promenad.
men hon har ju flyttat. visst ja)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback