don't say what i don't mean

idag har jag jobbat och jag måste faktist säga att tiden gick ovanligt fort.
igår satt jag och pussade på getterna och jag måste erkänna att dom är underskattade.
dom var extremt goa och pussvänliga.


                                                                      sötbollar!

imorgon ska jag först och främst klippa mig. efterlängtat! har inte gjort det på hela sommaren, förfäligt.
sedan ska jag bege mig in till staden och träffa två gullepluttar.

och vet ni vad? på fredag reser jag och malin till sundsvall för att hälsa på johanna som pluggar där.
itchy dayz spelar och det är regionsfinal för 
bandit unsigned, kuuuuul va?!
jag tycker iallafall att det ska bli hemskt trevligt.


Kommentarer
Postat av: kit

halvvägs till mig juu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback