hela livet var ett disco men hur kunde det bli så svårt?

tjohejsan. nu ere såhär då, jag har lite framtidsbekymmer. just för dagen sådär, jag har nämligen inte tänkt på det där med högskola och allt vad det innebär på hur länge som helst. jag har liksom skjutit upp det i huvudet på något sätt, typ gömt det jätte långt bak i hjärn-systemet inlindat i ja allt det som finns i hjärnan.

det enda jag vet att jag verkligen vill, jo det är att jag vill plugga till hösten. absolut icke senare. jag vill helst plugga nu till och med. men why why why, WHY - ska det finnas så jäkla mycket att välja på?
och varför, varför kan jag inte känna att jag vill något lite mer än något annat?
   nej, det hjälps inte att du inte heller vet vad du vill. att ingen vet. JAG vill veta.

det är inte det att jag är kräsen, utan det är precis tvärtom. jag skulle nog trivas att göra det mesta! allt ungefär. men jag vill inte göra något bara för att det är halvbra, jag vill göra något som jag vill jätte jätte mycket.
vet bara inte riktigt vad det är.

har ju ungefär sisådär 175 dagar på mig att klura så kanske vet jag då.

bläää!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback