i just got lost

hallå!
ny dag. nu månad till och med. oktober. vad tycker vi om det?
inte okej! jag fullkomligt hatar hösten. det är nu det går utför, har man varit lite deprimerad innan så är det nu det blir hundra gånger värre. har man varit glad innan så blir man deprimerad vare sig man vill eller inte.
förutom om man verkligen gillar hösten då. lyckliga jävlar.

jag vet att jag varit lite bitter på senaste men jag kan inte riktigt rå för det.
jag tror att jag saknar något att se fram emot, måste fixa det.

nu ska jag dricka upp min äppel(äckel)cidervinäger och försöka att inte spy.


Kommentarer
Postat av: Kit

pluttegull se fram emot kryssningen! den kommer bli DÖBRA! jag ska bara försöka att icke kugga på tentan, för då kan jag icke komma hem.

Postat av: Rebecka

Jag är precis likadan, hatar hösten och är i ett staaarkt behov att något att verkligen längta till. Något som kan göra vintern lite roligare. Å vet du vad jag kom på? Jo, att jag kan längta till 8e december. För visst kommer du till Växjö, Lasse och mig då? Vore så roligt! :) Jag tror jag behöver det. Eller, inte tror, jag VET att jag behöver min dos av "nej inte Dan..D E N I S E" <3

2009-10-01 @ 19:28:17
URL: http://hjortstorphall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback