lura mig nej nej vad folk än säger

gokväll!
ny vecka.

lördagen var trevlig!
söndagen var jag i stallet och träffade mina gullepluttar sara malin och jossan.
vi hämtade bord till sara i södertälje och for sedan hem till henne för att moffa chips och te till tända ljus och love actually. körde sen hem i ösregnet.
idag klev jag upp vid 8, var trött som en gris men lyckades ändå, tog mig till stallet där det denna vecka är kollo.
   kom hem vid 4, då drog jag till gymmet där jag mötte malin, vi körde där en timme sen åkte vi till lillgården och sprang. duktigt av oss!
har just avnjutigt ett middag bestående av kött, keso, acocado och tomat, och några minuter på spikmattan. (har jag sagt hur mycket jag älskar den?) nu ska jag ner i mitt rum och fixa, det börjar hända grejer där ska jag säga!

imorrn = kryssning :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback