precis så ungefär

JAG HATAR ATT DRÖMMA!

började med att jag sov natten alldeles ypperligt, när klockan slog 05.00 kom min kära syster in i rummet och praktiskt taget drog mig ur drömmen. jag visste inte vart jag var någonstanns! vi gick upp för att sjunga för vår kära mor som fyller år, gav henne presenten vi köpt för sisådär 2 månader sedan och var alldeles hispiga av,
nämligen takida-biljetter. vi hade lagt hennes biljett i en skiva så att hon trodde att det bara var skivan, men sen öppnade hon (vem öppnar en skiva sådär? vi behövde inte ens säga nåt) och TADAA, där låg den. hon blev glad. hon har nämligen tjatat att hon vill gå och se dom hur länge som helst nu, och vi har bara pratat bort det. jag har mestadels sagt att jag icke gillar takida. så det gjorde vi bra!

hur som helst, drömmen. det var det värsta i sitt slag nästan. egentligen inte, men det handlade om mig och malin, vi blev osams. SJUKT osams. jag grät igenom hela drömmen. men då fanns min drömprins (hehe det var verkligen precis så, i drömmen) och tröstade mig. han tog med mig hem till sitt slott (det var verkligen ett slott) och tröstade mig. vill ni veta vem det var? jag säger inte. men ska jag säga vilken skepnad han hade i drömmen? jo markus krunegård. fast det var egentligen inte han då.
aja.

drömmen kanske inte låter speciell för er men den var hemsk.
och hemskare blev det.
05.20 däromkring gick jag och la mig igen.

denna dröm började jätte fint, ungefär alla jag kände låg på gräsmattan i stallet och solade. även i denna dröm var jag osams med någon, minns inte vem bara. återigen var HAN där, min prins. (drömmars prins alltså) och var jätte prins-aktigt. tills slutet av drömmen. han försvann!
drömmen slutade med att jag var ledsen, arg och var tvungen att städa hela tomten på stallet då det låg godis-papper everywhere. inte ens linda (ägare av stallet) hjälpte mig. hon satt och garvade åt mig.

jag önskar att jag hade en film som jag kunde spela upp så att ni kunde förstå precis HUR det var, och precis hur knäpp jag är. men drömmar, jag säger bara det, hemsk shit.
nu ska jag göra mig iordning för hard work work.

Kommentarer
Postat av: Ammi

Men Denise, seriöst, Markus Krunegård????? Inte okej!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback