you've got a smile that could light up this whole town

godmorgon bloggen!
men (for your information) kan jag säga att jag varit vaken sen 08.15.
rekord mina vänner! och det är mitt nya liv.
jag kunde inte sova inatt heller, tror att jag helt enkelt måste tvinga mig till att gå upp tidigt för att kunna somna om kvällarna. imorse kom min pappa och gav mig te och smörgåsar och då blev jag lite pigg. det är nog enda sättet att få mig att gå upp, ingenting annat hjälper. om någon drar av mig täcket eller skriker på mig så slåss och skriker jag bara tillbaka.

hur som helst, jag vaknade tidigt men för den skull har jag inte gjort allt för mycket vettigt egentligen, bortsett från cyklat en mil på träningscykeln (iförsig är bara det värt en applåd), och snart så ska jag cykla iväg till sunshine och pussa lite på henne.
sen ska jag jobba.

såg
detta inlägg på bloggens förstasida, och för er som inte vet så kan jag berätta att jag och min jobbarvän hade en semester-utmaning (en lista med wierd saker som vi var tvungna att göra under våra 4-veckors semester) och jag förlorade med en sak. mitt straff var iaf att jag inte fick käka ben & jerry på 2 månader.
på lördag har det gått 1 månad.
jag kollade iaf in inlägget och kunde sukta mig till kanelbulle- och havregryns-glass. jag menar hur gott låter det inte?! MUMS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback