i'm falling in love with your favourite song

jag har inte kunnat sova alls de senaste två nätterna, och fy vad jobbigt det är! nu vill jag inte gå och lägga mig för jag vet hur det är, bara ligger där och virder och vänder sig en miljon gånger och tänker på saker jag inte alls egentligen vill tänka på. så nu sitter jag här, i brist på saker att göra, nu när jag målat klart.
att jag hällde i mig två red bull gör kanske inte det lättare att somna, men jag tänkte istället tvärtom och typ "nu ska jag vara vaken hela natten"... dum tanke eftersom att det gick jättefort att måla.
   hur som helst har jag hyrt film, och inte vilket film som helst, utan shrek den tredje. kan inte minnas om jag sett den, men tänkte att det är trevligt att somna till.

har den senaste halvtimmen hetsätit tuggummin, känner att käkarna typ gått sönder.
för att överdriva lite.
nu ska jag göra något annat. skulle vilja åka och pussa på sunshine men det känns olämpligt att åka dit såhär mitt i natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback