sprid ut bensinen över solnedgången

för just idag bestämde jag mig för att sätta fart med allt det som jag borde/vill göra på en gång när jag borde/vill görat. så ikväll har jag målat. tredje väggen, svart. det kommer bli så bra! ska köpa färg till sista väggen i början av nästa vecka, sen blir det till att finslipa och skaffa lite möbler. det kommer bli så bra att jag aldrig kommer vilja gå ut därifrån.
om ni undrar hur lång tid det tog att måla väggen kan jag säga, håkan hellström - ett kolikbarns bekännelser, twice. skivan alltså, två ggr.

puss hej

Kommentarer
Postat av: Mathias

Själv har jag haft en sådan dag idag, städa hela huset och fixa mitt rum! ibland får man små ryck men det är bra så man får nått gjort ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback