ungefär en vanlig arbetslös dag

gokväll.
jag sov på soffan inatt, det var inte bekvämt. jag trodde att jag skulle vara piggare när jag vaknade och ha lättare för att gå upp. men icke! halv 12 vaknade jag. inte alls utvilad, jag hade ont i nacken och var grötigt trött.
gjorde mig hur som helst iordning för att sen fara in till staden. vi såg nya beckfilmen och den var bra. det var nästan tomt inne i biografen så vi gav upp våra platser i mitten bland allt folk och la beslag på en varsin soffa där bak. plusplus plus stolar likzåm.
   igår hittade jag förövrigt "translate"-knappen där uppe och hade fantastiskt roligt åt min blogg när den var översatt till en knacklig engelska. jag älskar att vara lättroad!

nu hejar vi på
kit i kampen om att bli frisk så att vi får äran att besöka henne i helgen.
<3

och bara en påminnelse så att ni inte glömmer bort,
att den här låten ska spelas på min begravning.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hej gullet! Nu ligger din blogg bland mina favoriter så jag kan följa ditt liv varje dag! Jag kommer vara ditt största bloggfan! ;)



Ja hua, när det blåser å är kallt kan man inte låta bli att längta tillbaka.. Men duu, ska du till Umeå?! Vet du hur avis jag blev just nu!!! Hälsa norrland från mig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback