honey you are the sea upon which i float

för idag har jag shoppat. vill ni veta vad? jasåklart,
- en filofax. och inte vilken som helst, utan den var helt underbar. alldeles mjuk och fin! beige och lite brun.
- två st mörka chokladkakor, en med banan och en med forestfruit-smak. mums.
- torrshampo som luktade ljuvligt
- 3 par skor. typ tygskor, fina.
- one tree hill box säsång 5 <3
   ja det var ungefär det. plus lite nödvändigheter som jag fann på h&m.

nu har jag suttit och fyllt i min söta fina filofax, i'm in love.
ska strax promenera över till malin och färga hennes hår.

coldplay - green eyes


Kommentarer
Postat av: Mathias

Har du fixat om bloggen vill ockås! ds. nu har jag faktiskt uppdaterat min i alla fall :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback