baby that's a case of my wishful thinking

och poff pang bom, då var helgen över. nu sitter jag här med magen full av te och lyssnar på musik. fredagen började med jobb och slutade med han den där håkan hellström - och han var helt fantastisk, som vanligt. försent för edelweiss var nog min favorit, för oj vad fint det lät. tillsammans med spanien-gänget blev det om möjligt ännu bättre, det var verkligen jätte roligt att ses igen och flashbacksen var helt galna.
igår var det först och främst jobb i en jädra massa timmar som vägrade ta slut, jag gick på speed hela dagen. for hem och gjorde mig iordning och begav mig in till staden för att möta upp spanien-gänget återigen. (minus gulle-becks som inte hade plånboken med sig?) det blev hur som helst en trevlig kväll med massor med dansande. vi avslutade kvällen med mcdonken och sov sen hos anna. jag sov helt ljuvligt bra i en mycket mjuk soffa.

idag har vi vandrat runt på stan tills växjö-bornas tåg gick. förutom att mina skor skavde så var det en mysig dag i solen. (men det tål att sägas att mina fötter gjorde ont utav bara helvete, fick till och med slänga skorna när jag kom hem)

nu ikväll har jag målat, ätit pizza, gått promenad med sara och druckit te.
dags att sova och förbereda sig på nya veckan som kommer innehålla tränande. hell yes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback