stilla flyter vi iväg, bara få va, bara få va ifred. bara blunda, följa med, bara flyta långt, långt iväg

goddagens. söndag förmiddag,
jag sitter och fnular på min uppsats som jag ska lyckas hinna färdigt med innan jag far till UMEÅ(!)
men this far är läget under kontroll. känns det som, och jag menar känslan är ju ändå viktigtast
förstår ni att det är december redan. ett helt år tolv hela månader sen förra årets 5 december
men as i told, umeå, på torsdag. ska bli alldeles ypperligt! men på tal om något annat ypperligt, köpte skor iförrgår.
så himlans fina att jag är helt kär. dom gör sig inte rätta på bild såg jag nu på dinskos hemsida så ni får nöja er med illusionen. bruna med beiga snören, 7 cm höga såg jag just (inte okej med tankte på att jag redan ligger 1 cm plus men iallafall) det är iallafall en stadig träklack? ingen smal ful.
fina är dom hur som helst.

nu ska jag hoppa in i duschen för att sedan fara till jobbet.
ses snaaaaart mathias amy och kit <3

Kommentarer
Postat av: Ammi

Åååh Denisen <3<3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback