no one knows this more than me

back i stockholm! borta bra men hemma bäst.
men umeå kan iaf sammanfattas i ett ord - nämligen KNOS!

idag har jag jobbat hela dagen lång, slapp därmed se skitvädret utanför (tummen upp!) visst, denise ÄLSKAR snö men nu har det gått lite för långt. alldeles för långt. läste i tidningen att ett tak på ett ridhus rasat ner under en lektion och att en liten pålle dött av skadorna. stackars!
imorgon blir det först och främst till stockholms universitet med malin för lite studievägledning, sen till länna för att se om dom kan fixa min trasiga snowboard (då det vankas åka på lördag. wiii!) därefter hem till linda för lunch och fixefix av ridskola och annonser och sist men absolut inte minst - fika med mina älsklingar på vårt nya favo place, nämligen cafe60.

nu sitter jag och lyssnar på pearl jam. försöker tagga till london-juni-sara+denise+pearl jam (!)
vi måste boka saris.

next up = sova.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hemskt att sånt kan hända! Du vet gröna tältet som vi red i på Vendelsö.. det har också rasat. Som tur är var det under natten och ingen kom till skada. Men ändå, det där har varit en av mina största rädslor under vintertid, jag hatar verkligen snöras när hästarna börjar skena iväg av rädsla =/

Var inne på Turks hemsida.. ni verkar ha klarat er i alla fall :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback